Niestandardowe upominki świąteczne dla klientów biznesowych coraz bardziej popularne w Polsce

150x110

Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to czas kiedy firmy przygotowują okazjonalne prezenty dla swoich klientów. Większość z nich wybiera tradycyjne i bezpieczne upominki. Niektóre organizacje zgodnie z coraz bardziej popularnym trendem w biznesie, podarowują swoim partnerom handlowym prezenty w formie przeżyć. Jak potwierdzają wyniki sondy zrealizowanej przez serwisu PrezentMarzeń.com chętnie otrzymujemy upominki, które posiadają element zaskoczenia i są oryginalne.

Przejażdżka ferrari, lot balonem lub szybowcem to prezenty gwarantujące niezapomniane wrażenia, które powoli pojawia się również w polskim biznesie. Nowa moda na obdarowywanie emocjami przyszła do Polski z Zachodu, gdzie taka forma nagradzanie najlepszych pracowników i lojalnych klientów cieszy się dużą popularnością od kilkunastu lat.

Jak wynika z sondy zrealizowanej przez serwis PrezentMarzeń.com również Polacy powoli przekonują się do upominków w formie przeżyć, co potwierdziło 39% ankietowanych. Dla 27% respondentów to ciągle jeszcze nowość, a 12% ankietowanych uważa, iż mało osób korzysta z takiej formy obdarowywania bliskich. Dla kontrastu 6% uważa, iż zdecydowanie jesteśmy gotowi na takie podarunki, a 7% iż jeszcze nie. Bardziej lubimy otrzymywać upominki, które posiadają element zaskoczenia (17 % odpowiedzi) oraz takie, które są oryginalne (również 17 % wskazań). Idąc z duchem czasów 18% respondentów zdeklarowało, że coraz częściej podarowuje niematerialne prezenty oraz te w formie karty podarunkowej (13%), aby osoba obdarowana mogła wybrać taki podarunek, który najbardziej jej odpowiada.

Prezenty w postaci przeżyć pojawia się coraz częściej w polskim biznesie stanowiąc oryginalną formę docenienia najlepszych klientów i partnerów handlowych. Przejażdżka Lamborghini czy Porsche, lot balonem to niezwykłe sposoby podziękowania za dotychczasową współpracę. Element zaskoczenia i oryginalność to mocne atuty upominków w postaci emocji, co podkreślają respondenci sondy. Ile osób z nas spodziewa się bowiem otrzymać w prezencie świątecznym od kontrahenta lot awionetką czy przejażdżkę ferrari? Takie prezenty wyzwalają emocje, a po ich realizacji wspomnienie zostają na długie lata w pamięci, co może pozytywnie wpływać na budowanie relacji w biznesie.

Liczba firm w Polsce, które decydują się na podarowanie partnerom i pracownikom emocji w prezencie systematycznie rośnie, co potwierdzają  również coraz lepsze wyniki sprzedażowe serwisu PrezentMarzeń.com, należącego do Emotivo - laureata tegorocznej nagrody Gazele e-Biznesu.

Z naszych obserwacji wynika, iż największym zainteresowaniem w ofercie biznesowej cieszą się prezenty w postaci przeżyć związane z motoryzacją, jak drifting, przejażdżki luksusowymi, sportowymi autami. Drugie miejsce zajmują doznania w powietrzu czyli: loty paralotnią, szybowcem czy balonem. Kolejna popularna kategoria to strzelanie z broni czy gry taktyczne – mówi Kornel Piesio z serwisu prezentmarzen.com.

Kolejne lata pokażą czy moda na prezenty w formie przeżyć przyjmie się na stałe w polskim biznesie jako oryginalna forma nagradzania handlowców, rzetelnych partnerów i lojalnych klientów. Ciekawe ile % z nich otrzyma już w tym roku lot paralotnią czy przejażdżkę ferrari w świątecznym prezencie.

* Sonda została zrealizowana przez serwis PrezentMarzeń.com na próbie ponad 1000 Polaków w formie ankiet online, telefonicznych oraz ankiet w wybranych galeriach handlowych.


dostarczył infoWire.pl